5. marts 2012

Fyraftensmøde på CEIT

For at fejre de seneste måneders mange publikationer inviterer CEIT alle interesserede til fyraftensmøde den 16. marts 2012 fra klokken 16.00 til 18.00.

Stormødet finder sted i Auditorium 7 på Det Teologiske Fakultet.

Der bliver to korte indlæg af:

- postdoc Lars Sandbeck, Det Teologiske Fakultet,i forbindelse med udgivelsen af Safet Bektovic’s Islamisk filosofi: Baggrund, problemstillinger og moderne udformninger (Anis, 2012).

- imam Abdul Wahid i forbindelse med Jørgen S. Nielsen (red.), Islam in Denmark: The Challenge of Diversity (Lanham MD: Lexington, 2012).

Der er eksemplarer af disse to bøger til salg til nedsat pris.

Derudover udstiller vi:

Nadia Jeldtoft (red.), Methods and contexts in the study of Muslim minorities (London: Routledge, 2012).

Jørgen S. Nielsen (red.), Religion, ethnicity and contested nationhood in the former Ottoman space (Leiden: Brill, 2012).

Yearbook of Muslims in Europe 3. årgang (Leiden: Brill, 2011).

Derefter forfriskninger

Af hensyn til forplejningen beder vi om tilmelding senest mandag 12. marts til esa@teol.ku.dk