Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Visuelle medier, modernitet, anisgter og følelser hører tæt sammen. Hvorfor denne sammenhæng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret så kraftigt nu?
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagTiderne Skifter
Udgave1.
ISBN (Trykt)9788779730120
StatusUdgivet - 1 dec. 2002

Bibliografisk note

Visuelle medier, modernitet, anisgter og følelser hører tæt sammen. Hvorfor denne sammenhæng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret så kraftigt nu?

    Forskningsområder

  • Det Humanistiske Fakultet - ansigter, interaktion, møfr, visuelle medier, medier, selvet, showroom, identitet, performance

ID: 113083064