Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi: Procesanalytisk teori og Metode

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportDoktordisputatsForskning

Standard

Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi : Procesanalytisk teori og Metode. / Borgnakke, Karen.

København : Akademisk Forlag, 1996.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportDoktordisputatsForskning

Harvard

Borgnakke, K 1996, Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi: Procesanalytisk teori og Metode. Akademisk Forlag, København.

APA

Borgnakke, K. (1996). Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi: Procesanalytisk teori og Metode. København: Akademisk Forlag.

Vancouver

Borgnakke K. Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi: Procesanalytisk teori og Metode. København: Akademisk Forlag, 1996.

Author

Borgnakke, Karen. / Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi : Procesanalytisk teori og Metode. København : Akademisk Forlag, 1996.

Bibtex

@phdthesis{8eb2004074be11dbbee902004c4f4f50,
title = "P{\ae}dagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi: Procesanalytisk teori og Metode",
abstract = "disputatsen kortl{\ae}gger projektp{\ae}dagogikkens teori/praksis-relationer gennem empiriske studier i det baggrundsteoretiske, det uddannelsesinstitutionelle og det undervisningspraktiske felt ",
keywords = "Faculty of Humanities, feltforskning, procesanalyse, etnografiske studier i projektarbejde og l{\ae}ring, projektp{\ae}dagogik, kvalitativ forskningsmetodologi",
author = "Karen Borgnakke",
note = "2 bd.",
year = "1996",
language = "English",
isbn = "87 -613-0002-0",
publisher = "Akademisk Forlag",

}

RIS

TY - THES

T1 - Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi

T2 - Procesanalytisk teori og Metode

AU - Borgnakke, Karen

N1 - 2 bd.

PY - 1996

Y1 - 1996

N2 - disputatsen kortlægger projektpædagogikkens teori/praksis-relationer gennem empiriske studier i det baggrundsteoretiske, det uddannelsesinstitutionelle og det undervisningspraktiske felt 

AB - disputatsen kortlægger projektpædagogikkens teori/praksis-relationer gennem empiriske studier i det baggrundsteoretiske, det uddannelsesinstitutionelle og det undervisningspraktiske felt 

KW - Faculty of Humanities

KW - feltforskning

KW - procesanalyse

KW - etnografiske studier i projektarbejde og læring

KW - projektpædagogik

KW - kvalitativ forskningsmetodologi

M3 - Doctoral thesis

SN - 87 -613-0002-0

BT - Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi

PB - Akademisk Forlag

CY - København

ER -

ID: 19002