Vægt, sundhed og fornuft

skovvej

Vægt, sundhed og fornuft ved Rasmus Køster-Rasmussen, praktiserende læge og lektor ved Forskningsenheden for Almen Praksis, Center for Sundhed og Samfund, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, KU

Det vrimler med paradokser og kognitiv dissonans inden for forskning og praksis om vægt og sundhed. Oplægget udfolder og udlægger diskrepansen mellem det, vi gør, og det, vi ved hvad angår kropsvægt, forebyggelse og behandling.

Åbne tværfaglige møder ved Center for Paradoksstudier: Møderne er åbne for alle og finder sted på Afdeling for Systematisk Teologi, 6B-1-62. Tilmelding er ikke nødvendig og spørgsmål kan rettes til jst@teol.ku.dk. Efter møderne fortsætter vi samtalen på Bryggen med mad og drikke.